Utrzymywanie pogotowia technicznego wod.-kan, elektryka

Zapytanie Ofertowe 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Słoneczne Wzgórze” w Kielcach składa zapytanie ofertowe na podjęcie współpracy na utrzymywanie pogotowia technicznego w zakresie obejmującym zasoby mieszkaniowe i lokale użytkowe w zasobach Spółdzielni:

 

Zakres prac:

- obsługa w zakresie prac hydraulicznych i elektrycznych w dni powszednie w godzinach 15:00-7:00 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta

- przyjmowanie informacji o awariach sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej oraz centralnego ogrzewania

- w razie wystąpienia awarii niezwłoczne zabezpieczenie miejsca wystąpienia i niezwłoczne usunięcie awarii tak, żeby nie powodowała zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców oraz nie powiększała szkód materialnych

- czas przystąpienia do usuwania lub zabezpieczenia usterki nie większy niż 2h od zgłoszenia awarii.

 

Realizacja przedmiotu umowy następować będzie z użyciem narzędzi, urządzeń oraz wszystkich niezbędnych materiałów, które zabezpiecza na własny koszt Wykonawca.

 

Szczegółowych informacji udziela Dział Techniczny w godz. 8:00 do 14:00 , tel. 41 331 13 57 w 24, 25

 

Prosimy o dostarczenie oferty cenowej do siedziby biura - pokój nr 2 do dnia 15.10.2025 do godz. 12:00 lub mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta jak i uznania, że zapytanie nie dało rezultatów bez podania przyczyny.

 

Dokumenty do pobrania:

1. Ogłoszenie

2. Wzór umowy